Str. Ienăchiță Văcărescu Nr. 56, sector 4, 040157 București, ROMANIA

Document de informare privind produsul de asigurare

Produs: International Healthcare Insurance for Individuals

Companie: Allianz Care

Allianz Care este înregistrată în Franța ca o societate de asigurări non-viață (număr de licență 5021329).

Ce este acest tip de asigurare?

Această asigurare medicală internațională privată vă acoperă pentru o gamă largă de tratamente spitalicești sau proceduri în ambulatoriu (plus alte beneficii, cum ar fi evacuarea medicală) în regiunea geografică de acoperire selectată. Aceasta include diferite tipuri de cheltuieli medicale precum: cazare la spital, operații chirurgicale, consulturi, îngrijiri medicale și medicamentele administrate pe perioada internării precum și tratament pentru cancer.

Sunt disponibile, de asemenea, module suplimentare de acoperire: tratament în ambulatoriu, maternitate, stomatologie și repatriere (aceste module pot fi achiziționate opțional împreună cu asigurarea de baza, pentru spitalizare și cancer).

Allianz Care
Ce se acoperă?
Spitalizare si cancer (standard)

Limita anuală totală:

Essential - €500.000 per beneficiar, pe an de asigurare

Classic - €1.125.000 per beneficiar, pe an de asigurare

Club - €1.500.000 per beneficiar, pe an de asigurare

Premier - €2.250.000 per beneficiar, pe an de asigurare

În funcție de planul ales, se acoperă următoarele:

  • Îngirjire și spitalizare într-o cameră privata sau semi-privată
  • Tratamentul cancerului, inclusiv medicamente prescrise
  • Terapie Intensivă
  • Operațiuni chirurgicale, inclusiv costuri legate de sala de operații
  • Onorariile chirurgilor și anestezistilor pe perioada internării
  • Onorariile pentru consultațiile specialiștilor efectuate în spital
  • Medicamente și pansamente pe perioada internării
  • Analize, Patologie, Radiologie și teste de diagnosticare
  • Imagistică medicală avansată (RMN, CT, PET)
  • Servicii de transplant de organe, măduvă osoasă și celule stem
  • Implant de proteze și aparate
  • Dializă renală
  • Fizioterapie și terapii complementare
  • Îngrijire la domiciliu
  • Reabilitare în regim de spitalizare
  • Azil și îngrijiri paliative
  • Ambulanță locală și aeriană
  • Tratament dentar de urgență în regim de spitalizare
  • Îngrijire a afecțiunilor mintale
  • Îngrijirea nou-născutului
  • Afecțiuni congenitale
  • Evacuare medicală

Maternitate / Naștere

  • Optional, doar pentru anumite planuri

Sunt aplicabile și alte beneficii, vă rugăm să consultați Ghidul Asigurării pentru lista completa.


Ce se acoperă?
Repatriere medicală (opțional)
  • Evacuare și repatriere medicală
  • Costurile de călătorie pentru o persoană însoțitoare

Ce se acoperă?
Ambulatoriu (optional)

Limita anuală totală:

Crystal - €4.800 per beneficiar, pe an de asigurare

Bronze - €8.500 per beneficiar, pe an de asigurare

Silver - €12.750 per beneficiar, pe an de asigurare

Gold - NELIMITAT per beneficiar, pe an de asigurare

În funcție de planul ales, se acoperă următoarele:

  • Consultații cu medici generaliști și de specialitate
  • Analize, Patologie, Radiologie și teste de diagnosticare
  • Tratament fizioterapie (cu și fără prescripție)
  • Tratament osteopat și chiropractic
  • Acupunctură, homeopatie și medicină chineză
  • Medicamente prescrise
  • Vaccinări adulți
  • Accidente dentare
  • Teste pediatrice anuale de rutină
  • Tratament pentru infertilitate

Ce se acoperă?
Prevenție si optică medicală (optional)

În funcție de planul ales, beneficii de prevenție și optica medicala sunt incluse în modulul optional pentru Ambulatoriu.


Ce se acoperă?
Stomatologie (opțional)

În funcție de planul ales, se acoperă următoarele:

  • Tratament stomatologic preventiv
  • Tratament stomatologic de rutină
  • Tratament stomatologic de restaurare majoră
  • Tratament ortodontic (doar pt. copii)

Acoperire SUA (optional)

Tratament in rețea, cu pre-autorizare


Excluderi
  • Condiții medicale care decurg din participarea la război sau din fapte penale
  • Tratament sau medicație experimentală sau neprobată
  • Tratament în afara zonei geografice de acoperire
  • Chirurgie plastică (atunci când tratamentul cosmetic sau estetic este efectuat pentru a vă îmbunătăți aspectul sau fizionomia)
  • Tratamentul în SUA, atunci când asigurarea a fost achiziționata în scopul călătoriei în SUA pentru a trata o afecțiune preexistentă
  • Îngrijirea și tratamentul dependenței de droguri sau alcoolism
  • Cheltuieli pentru achiziția unui organ, inclusiv, dar fără a se limita la: căutarea donatorilor, cheltuieli de recoltare, transport și administrare
Restricții
  • Acoperirea este limitată la zona geografică aleasă
  • Tratamentul ce are legătură cu afecțiuni medicale preexistente poate fi exclus
  • Unele beneficii pot conține o limită legată de vârsta persoanei asigurate
  • Înscrierea în asigurare este supusă criteriilor de eligibilitate. Acestea sunt prezentate în Ghidul Asigurării
  • Acoperirea poliței este supusă setului nostru complet de excluderi și restricții descrise în Ghidul Asigurării

Unde este valabilă asigurarea?

Acest plan de asigurare are acoperire în zona geografică pe care ați selectat-o la achiziția poliței (de exemplu, „Worldwide fără SUA”, „Worldwide” sau „Africa”). Acoperirea se va limita la situații de urgență atunci când călătoriți în afara zonei de acoperire alese.


Care sunt obligațiile mele?
  • Să răspundeți la toate întrebările prezentate la încheierea poliței cât mai corect și exact, astfel încât să putem defini ce acoperiri sau excluderi se aplică
  • Să citiți documentația aferentă poliței imediat ce o punem la dispoziția dvs. (înainte de începere) pentru a vă asigura că aveți acoperirea de care aveți nevoie și că înțelegeți toți termenii și condițiile aplicabile
  • Să ne informați cât mai curând posibil dacă există modificări ale circumstanțelor dvs. care pot afecta acoperirea
  • Depunerea tuturor deconturilor medicale și cererilor de rambursare în termenul indicat în Ghidul Asigurării, prin intermediul aplicației noastre mobile sau prin formularul de decont
  • Trimiterea unui formular de garanție a tratamentului înainte de toate tratamentele supuse autorizării prealabile.
  • Să obțineți pre-autorizarea tratamentului pentru situațiile specificate în Ghidul Asigurării, trimițându-ne în avans formularul Treatment Guarantee Form

Cum și când plătesc?

Prima de asigurare trebuie să fie plătită înainte de perioada de asigurare la care se referă. Puteți alege să plătiți primele de asigurare în rate (de exemplu, trimestrial sau lunar). Sunt disponibile mai multe metode de plată, de exemblu: transfer bancar, credit card, cec etc. Metodele de plată a primei vă vor fi prezentate la încheierea poliței.

Vă rugăm să rețineți că, dacă plata primei este întârziată, acoperirea poate fi suspendată sau anulată.


Când începe și se termină perioada de asigurare?
  • Această poliță se bazează pe un contract anual, ce poate fi prelungit la un an de la data de începere. Data de început și de încheiere (prelungire) va fi stipulată în primul Certificat de asigurare
  • Polița se reînnoiește și se încasează automat dacă nu se solicită anularea nici de către dumneavoastră și nici de către Allianz Care.

Cum anulez contractul?
  • Aveți dreptul de a anula contractul în termen de 30 de zile de la data primirii poliței sau de la data de începere / reînnoire a poliței. Rețineți că nu puteți anula polița retroactiv după expirarea acestei perioade.
  • Dacă anulați contractul în această perioadă de 30 de zile, veți avea dreptul la o rambursare completă a primei de asigurare plătită pentru polița anulată, dacă nu există cereri de despăgubire în această perioadă.
  • Dacă alegeți să nu anulați (sau să modificați) polița în această perioadă inițială de 30 de zile, contractul de asigurare va fi obligatoriu pentru întregul an de asigurare și va trebui sa plătiți prima pentru întregul an, conform frecvenței de plată aleasă la încheierea asigurării

Important!
Sunt aplicabile și alte beneficii, excluderi, limitări și restricții, vă rugăm să consultați Condițiile de Asigurare

Cere o oferta!