Str. Ienăchiță Văcărescu Nr. 56, sector 4, 040157 București, ROMANIA

Document de informare privind produsul de asigurare

Companie: Bupa Global DAC
Produs: Major Medical Health Plan

Bupa Global DAC (Designated Activity Company), cu denumire comercială Bupa Global, este înregistrată în Irlanda cu numărul 623889, autorizată și reglementată de Central Bank of Ireland.

Ce este acest tip de asigurare?

Asigurarea de sănătate privată internațională este configurată pentru a acoperi costurile de asistență medicală privată, de la nevoi de zi cu zi, verificări preventive, diagnostic de boli medicale și tratament necesar, atât în țara de reședință cât și în întreaga lume.

Bupa Global Logo

Major Medical
Ce se asigură?
Spitalizare și cancer (standard)

Limita anuală totală €2,500,000 per beneficiar, pe an de asigurare, cu excepția cazului în care se menționează o sub-limită
Franșiză anuală fixă: €6,200

  • Tratament spitalicesc
    • Tratamentul cancerului, inclusiv medicamente prescrise
    • Terapie Intensivă
    • Intervenții chirurgicale, inclusiv costuri legate de sala de operații
    • Onorariile doctorilor și anesteziștilor
    • Medicamente și pansamente
    • Analize, Patologie, Radiologie și teste de diagnosticare
    • Imagistică medicală avansată (RMN, CT, PET)
    • Servicii de transplant: max. €625,000
    • Implant de proteze și aparate
    • Proteze externe: max. €5,000
    • Îngrijire afecțiuni mintale / tratament psihiatric
    • Fizioterapeut, logopezi, dietetician
  • Transport
    • Ambulanță locală (terestră și aeriană)
    • Evacuare și repatriere medicală
    • Costul călătoriei pentru persoana însoțitoare / copii
  • Ambulatoriu
    • Înainte și după spitalizare
    • Medicamente, pansamente și echipament medical durabil prescris la externarea din spital: max. €870

Sunt aplicabile și alte beneficii, vă rugăm să consultați Ghidul Asigurării pentru lista completa.


Ce nu se asigură?
Exluderi
  • Menținerea vieții asistată artificial mai mult de 90 de zile
  • Terapii complementare
  • Tratament în situația în care sunteți participant activ într-un conflict ori dezastru, sau vă expuneți în mod voluntar la risc
  • Convalescență
  • Tratament cosmetic (dacă nu e impus din motive medicale)
  • Tulburări de dezvoltare
  • Tratamente experimentale/neverificat
  • Utilizarea dăunătoare sau periculoasă a alcoolului / drogurilor / medicamentelor
  • Activități ilegale
  • Tratamentul infertilității
  • Maternitate și naștere
  • Tratamentul obezității (cu excepția chirurgiei bariatrice)
  • Tulburări de disfuncție sexuală
  • Tulburări de somn
  • Tratarea în orice unitate medicală în afara celor autorizate sau de către un medic care nu este autorizat de autoritățile competente

Pot exista și alte excluderi, vă rugăm consultati Ghidul Asigurării pentru lista detaliată a excluderilor, limitărilor, termenilor si condițiilor


Restricții
Limitari Anuale
  • 60 zile: Post-spitalizare
  • 45 vizite: Reabilitare
  • 30 zile: Pre-spitalizare și îngrijire la domiciliu

Restricții
Perioade de așteptare
  • Primele 10 luni: Control preventiv
  • Primele 24 luni: Chirurgie bariatrică (obezitate)

Restricții
Ce se asigură
  • Pe an de asigurare – Îngrijire la domiciliu, reabilitare, medicația prescrisă
  • Pe aparat – Proteze externe
  • Pe viață - Azil si îngrijiri paliative
  • Pe afecțiune - Transplant

Restricții
Alte restricții

Sunt aplicate și alte restricții, vă rugăm să consultați Conditiile de Asigurare (Membership Guide)


Restricții
Co-plată
  • În funcție de coplata procentuală aleasă de 15% / 25% pentru tratamentul ambulatoriu, acoperim procentul convenit de 85% / 75%

Restricții

Înscrierea in asigurare este supusă criteriilor de eligibilitate.

Condițiile preexistente pot fi convenite să fie acoperite, sub rezerva unui supliment de primă în anumite situații - acest lucru va fi discutat individual cu dvs.

Acoperim doar tratamentul medical necesar și servicii de prevenție medicală și menținere a sănătății (wellbeing), așa cum sunt enumerate în ghidul de membru.

Dacă alegeți un furnizor de asistență medicală în afara rețelei Bupa Global, vom acoperi doar costurile eligibile pe care le considerăm „rezonabile și obișnuite” pentru tratamentul sau serviciile medicale solicitate. Aceasta înseamnă că, dacă alegeți un furnizor „în afara rețelei”, veți fi responsabil pentru plata costurilor care depășesc nivelurile rezonabile și obișnuite.
Vă rugăm să consultați Condițiile de Asigurare (Membership Guide)


Unde este valabilă asigurarea?
  • Acest plan de asigurare are acoperire în toata lumea (inclusiv SUA) pentru dumneavoastră și toate persoanele incluse in poliță

Care sunt obligațiile mele?
  • Trebuie să achitați prima de asigurare
  • Trebuie să oferiți istoricul medical complet așa cum vă este solicitat la încheierea poliței
  • Trebuie să obțineți o preautorizare înainte de tratament pentru orice tratament spitalicesc și pentru toate beneficii acoperite pentru care se precizează că acest lucru este necesar în ghidul de membru
  • Trebuie să furnizați toate informațiile de care avem nevoie pentru a evalua solicitarea de plată pe care ne-o adresați.
  • Trebuie să achitați cheltuielile medicale cumulate până la acoperirea franșizei anuale standard pentru acestui plan de sănatate, de €6,200
  • Trebuie să ne informați în cazul în care dumneavoastră sau persoanele incluse în polița dumneavoastră își schimbă țara de rezidență sau naționalitatea
  • Trebuie să ne comunicați dacă aveți alte asigurări care acoperă beneficiile incluse în poliță.
  • Trebuie sa ne notificați în termen de 30 zile în situația în care se produce decesului uneia din persoanele asigurate

Cum și când plătesc?

Puteți alege să plătiți primele de asigurare lunar, trimestrial sau anual, cu cardul de credit. Alternativ, puteți efectua plata anual sau trimestrial prin transfer bancar, dacă nu ați optat pentru o co-plată. Puteți plăti prin Direct Debit lunar, trimestrial sau anual dacă ați ales plata în GBP.


Când începe și se termină perioada de asigurare?
  • Această poliță se bazează pe un contract valabil 12 luni calendaristice. Aceasta înseamnă că, exceptând anularea sau reînnoirea, acoperirea se încheie la un an de la data de începere. Data de început va fi stipulată în primul Certificat de asigurare.
  • Polița se reînnoiește și se încasează automat dacă nu solicitați încetarea acesteia.

Cum anulez contractul?

Puteți anula oricând contractul (sau puteți elimina orice persoană suplimentară din contract) în orice moment, prin telefon sau prin e-mail.
Anularea va intra în vigoare la 14 zile după ce ne-ați notificat solicitarea. Dacă o astfel de anulare este solicitată în termen de 28 de zile de la primirea primului certificat de asigurare acoperire și nu au fost făcute decontări, prima plătită pentru acoperirea respectivă va fi rambursată integral. În cazul în care ați făcut o decontare în această perioadă inițială sau anulați după această perioadă inițială, vom restitui orice prima plătită pentru perioada ulterioară anulării. Nu se percepe nici o taxă administrativă. Pentru anulare, sunați la Bupa Global la +33 (0) 1 57329109 sau trimiteți un e-mail la info@bupaglobal.com sau scrieți la Bupa Global, Victory House, Trafalgar Place, Brighton, BN1 4FY, Regatul Unit


Important!
Sunt aplicabile și alte beneficii, excluderi, limitări și restricții, vă rugăm să consultați Condițiile de Asigurare

Cere o oferta!





    Mergi rapid la: